Školení, která vám zajistí růst
Realizujeme školení zaměřená nejčastěji na prodej, péči o zákazníka a manažerské dovednosti. Veškerá školení připravujeme na míru klienta podle jeho požadavků a probíhají stylem „Škola hrou“. Při školeních využíváme audio i video techniky a modelových situací z oboru klienta.
Jaké druhy školení komunikace se zákazníkem nabízíme?
Školení v oblasti prodeje
- Vedení prodejního hovoru.
- Identifikace potřeb, kladení otázek.
- Rozhodovací podněty zákazníka.
- Zachycení nákupních signálů.
- Akvizice zákazníků.
- Cross-sell, Up-sell.
Školení v oblasti péče o zákazníka
- Prozákaznická orientace.
- Efektivní vedení hovoru.
- Winback.
- Antichurn aktivity.
- Řešení reklamací.
- Psychologie zákazníka.
Školení v oblasti manažerských dovedností
- Motivace, vedení lidí.
- Time-management.
- Řízení priorit.
- Motivace a hodnocení zaměstnanců.
- Rozvoj týmu i jednotlivců.
- Koučování, zpětná vazba.
Metody uplatňované při tréninku:
- Aktivní zapojení účastníků
- Modelové situace
- Lektorské vstupy
- Užití audio a video techniky
Obchodní služba
Disponujeme zkušenými obchodníky pro přímou komunikaci se zákazníky.
Víme, jak je těžké vytvořit a řídit tým obchodníků, nebo zajistit personál prodejny. Díky našim zkušenostem víme, jak tyto situace řešit a nabízíme služby obchodníků do firemního segmentu a řízení prodejen.
Služby obchodníků (firemní segment):
- Sestavení týmu obchodníků
- Řízení týmu obchodníků
- Garance výkonnosti
- Garance kvality
Služby řízení prodejny (maloobchood):
- Sestavení týmu prodejců
- Řízení týmu prodejců
- Garance výkonnosti
- Garance kvality
Poradenská činnost, která vám zefektivní provoz
Poskytujeme poradenství pro nově vybudovaná i již fungující call centra. Pomůžeme s nastavením a optimalizováním základních procesů call centra, s řízením provozu, výběrem vhodných a produktivních operátorů. Máme množství zkušeností s identifikací rozvojových potřeb a nastavení kvalitních parametrů call centra.
- Procesy
- Lidské zdroje
- Obchod
- Marketing
- Technologie
- Vzdělávání