Novinky

1.11.2010 - Tisková zpráva OLD

Společnost ATODA Telemarketing, která působí v oblasti outsorsingu telemarketingových služeb od roku 2005, otevřela 1.11.2010 v Českých Budějovicích nový sál s 50ti operátorskými pracovišti. Celková kapacita Call Centra tak vzrostla o 50% na celkových 150 operátorských pracovišť.

Současně s rozšířením kapacity Call Centra došlo k upgrade IP telefonie AVAYA a všech připojených technologií, které Call Centrum využívá, na nejnovější dostupné verze.

Úspěšný upgrade a rozšíření realizovala společnost Algotech, Avaya Platinum Partner, která Call Centrum dlouhodobě udržuje. Call centrum společnosti ATODA Telemarketing tak patří k nejlépe technologicky vybaveným v ČR ve všech aspektech jeho provozu.

„Rozšířením kapacit reagujeme na stále vzrůstající poptávku po našich službách jak od stávajících zákazníků tak i od nových. Současně tímto dáváme najevo naši důvěru v perspektivu pracovního trhu v Českých Budějovicích.“, uvedl ředitel společnosti pan Tomáš Kruppa.




Call Centrum, školení a profesní růst zaměstnanců


Vytisknout stránku