Cold call: je prodej po telefonu tzv. “studeným kontaktům” efektivní?
Cold calling je službou, která má za cíl prodej přes telefon. Tato činnost může významně a strategicky rozvíjet společnost, mnohdy ale končí velkým neúspěchem. Díky dlouhotrvající existenci společnosti ATODA jsme získali bohaté zkušenosti a naučili jsme se, jak správně nabízet produkt či službu klientům.
Cold calling může zvýšit prodej vašeho produktu či služby
Dokážeme prezentovat váš produkt či službu, případně ve vaší společnosti uspořádáme školení na prodej přes telefon. Operátor následně zvládne prezentovat benefity výrobku či služby a zároveň vhodně reagovat na námitky.
Naši zaměstnanci pracují efektivně, vybírají si správné zákazníky, naslouchají jim a přinášejí perfektní obchodní výsledky. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a pomůžeme mu vymyslet jedinečnou a bezkonkurenční strategii tzv. cold callingu.