Aktuality
03.10.2024
- OPZ 047 je spolufinancován Evropskou unií.
22.08.2024
Upozornění pro věřitele, zástupce zaměstnanců, popřípadě zaměstnance a společníky nebo členy osoby zúčastněné na přeměně na jejich práva.
10.01.2022
V pondělí 10.1.2022 jsme slavnostně otevřeli novou pobočku v městě Sedlčany. Sedlčanská pobočka se nachází přímo na malebném náměstí kousek od Městského muzea.
Toto call centrum má 12 operátorských míst a celková naše kapacita čítá 342 operátorských míst. Přejeme Sedlčanské pobočce a našim novým kolegům mnoho úspěchů.
15.07.2021
Po zběsilém řádění tornáda na jižní Moravě jsme mezi zaměstnanci vyhlásili dobrovolnou finanční sbírku. Společnost ATODA se rozhodla, že ať bude částka jakákoliv, tak jí zdvojnásobí. Ve velmi krátké době se podařilo mezi zaměstnanci vybrat 29 374,- Kč, po znásobení byla výsledná částka 58 748,- Kč.
24.06.2021
Dne 24. 5. 2021 jsme slavnostně otevřeli další pobočku - jedná se o naše páté call centrum. Call centrum se nachází na okraji města Český Krumlov. Tímto se naše celková kapacita navýšila na 330 operátorských míst. Přejeme Krumlovské pobočce a našim novým kolegům mnoho úspěchů.
07.04.2020
Dne 16. 3. 2020 jsme slavnostně otevřeli další, a to v pořadí již čtvrté call centrum. Naše nová pobočka se nachází v centru krásného historického města Písek, disponuje 20-ti operátorskými místy. Díky této pobočce se navýšila celková kapacita ATODY na 320 operátorských míst.
20.05.2019
Život nám přináší mnoho výzev. Ty se lépe zdolávají díky podpoře našich blízkých, přátel a kolegů. Naši zaměstnanci se proto rozhodli zapojit do sbírky pro Kryštůfka, syna naší kolegyně Lenky Chuchlové, který trpí zástavou dechu během spánku.
21.12.2018
Je krásné, když všichni můžeme sdílet ten příjemný pocit ze společné snahy udělat někoho šťastnějším. My v ATODĚ jsme tak měli možnost přispět na sbírku pro Karolínku. Ze strany zaměstnanců byla vybrána částka 7 372 Kč, která byla ze strany firmy doplněna o částku 7 628 Kč. Bylo nám obrovskou ctí předat celkovou sumu 15 000 Kč, která putovala na elektrickou tříkolku.
16.07.2018
Níže přikládáme odkaz na rozhovor, který jsme při příležitosti přestěhování pobočky v Českých Budějovicích poskytli významnému českobudějovickému serveru.
10.07.2018
Cílem společnosti ATODA je, aby se u nás zaměstnanci cítili dobře a měli co nejlepší podmínky pro svou práci. Proto jsme velice rádi, že můžeme našim zaměstnancům dopřát moderní pracovní prostředí. Dne 9. 7. 2018 jsme přestěhovali pobočku v České Budějovice do zcela nových prostor. Tyto prostory splňují veškeré nároky moderního pracoviště a korespondují s tím, že se naše společnost řadí mezi leadery na trhu komerčních call center.
20.04.2018
Dne 17.4. 2018 proběhla na call centru v Českých Budějovicích kontrola Státního úřadu inspekce práce. Inspektoři kontrolovali totožnost našich zaměstnanců a následně existenci a správnost jejich pracovních smluv. Touto kontrolou jsme úspěšně prošli už před sedmi lety a nejinak tomu bylo i dnes. Opět jsme tedy potvrdili pověst poctivého zaměstnavatele.
12.02.2018
Cílem společnosti ATODA je, aby se u nás zaměstnanci cítili dobře a měli co nejlepší podmínky pro svou práci. Proto jsme dne 29. 1. 2018 přestěhovali pobočku v Příbrami do nových prostor. Tyto prostory splňují veškeré nároky moderního pracoviště a korespondují s tím, že se naše společnost řadí mezi leadery na trhu komerčních call center. Zároveň se nám otevírá možnost dalšího růstu příbramské pobočky.
12.07.2017
I vy můžete podpořit dobrou věc a zároveň prožít zajímavý kulturní zážitek.
15.09.2015
Centrum BAZALKA, o.p.s. z Českých Budějovic je nestátní nezisková organizace, která se ve svém denním a týdenním stacionáři stará o děti a mládež s těžkým kombinovaným postižením z celého Jihočeského kraje. Díky této akci se podařilo vybrat za registraci hráčů a návštěvnosti 77.700 Kč.
01.07.2015
Společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. jako jedna z prvních v České republice zavedla principy NSK do své firemní personální praxe. Významně tím přispívá ke zlepšení českého trhu práce a dalšího vzdělávání.
06.03.2015
Jeden z největších poskytovatelů služeb telemarketingu v České republice, společnost ATODA Telemarketing, spol. s r.o. v minulých dnech koupila společnost MERITUM DIRECT MARKETING, s.r.o., která provozovala komerční call centrum v Táboře.
07.05.2014
V minulých dnech naše společnost získala významné ocenění společnosti T – Mobile. Velmi si tohoto ocenění vážíme a budeme se snažit, abychom jej v příštím roce potvrdili.